wtorek, 30 lipca 2013

Rozdział 1 .

- Emma chodź no tu ! 
- Już ide , nie drzyj się tak ! -.-
- W jaki ty sposób się do mnie odzywasz ?! Ale to teraz jest nie istotne . Czemu go uderzyłaś !?
Z chamskim uśmiechem na twarzy powiedziałam .
- Bo sobie na to zasłużył ! Nie będzie grzebał w moich rzeczach ! -.-
Mama wymachując w moją strone palcem .
- Przecież on ma dopiero 6 lat !
- Nie obchodzi mnie to . Mój pokój moje rzeczy ! Nie ma prawa tam zaglądać ! Wiesz co ? Od kiedy umarł tata mi się cały czas obrywa a mu na wszystko pozwalasz ! Słysze tylko cały czas Emma to źle tamto źle . A ten to twój pupilek ! Mnie już nawet nie zauważasz , no chyba , ze trzeba zrobić zakupy !
- Jak możesz tak mówić ?! Powiedziała z przerażeniem mama .
- Najwidoczniej moge . Nie odzywaj się do mnie !
Wkurzona i zapłakana wziełam skórzaną kurtkę i wybiegłam z domu .
Słyszłam tylko krzyk .
- Emma wracaj tu natychmiast ! 
Ale nie miałam zamiaru tego robić . 
Biegłam do miejsca w którym nikt mnie nie znajdzie . Myślałam tylko o tym aby uciec jak najszybciej od nich i od tych wszystkich problemów . Biegnąc zapłakana skręciłam i zderzyłam się z kimś jadącym na rowerze .
- Jak chodzisz debilko !?
- Prz-prz-prze-przepraszam . Wydukałam z siebie .
- Następnym razem patrz jak chodzisz . Zejdź mi z drogi !
Nieznajomy popchnął mnie i odjechał .
Cała obolała pozbierałam się i poszłam w stronę małego stawu gdzie zawsze przesiaduje gdy jest mi źle . Usiadłam koło wielkiego Kasztanowca i wpatrywałam się w lustro wody . Siedziałam myśląc nad tym wszystkim . Gdy już trochę chłonęłam spojrzałam na zegarek . Była 21:30 . Postanowiłam , że wrócę do domu . Gdy stanęłam przed domem od razu źle się poczułam , ale pomyślałam .
- Idź tam kobieto . Przecież nie masz gdzie spać . Wytrzymasz . Jesteś silna .
Po tym przemyśleniu weszłam do domu . Było ciemno tylko z salonu wydobywało się światło z TV .
Wchodząc po schodach odwróciłam głowę w prawą stronę , ujrzałam mamę . Także się na mnie spojrzała .
Nic się nie odezwała a tym bardziej ja . Szybko weszłam na górę . Zrzuciłam z siebie kurtkę i weszłam na komputer . Weszłam na pocztę . Wyświetliło się : ' Masz wiadomość ' ...


Jeśli już tu jesteś to zostaw po sobie ślad , będę wdzięczna . ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz