wtorek, 30 lipca 2013

Początek !

Cześć !
Jestem Wiktoria i mam 13 lat .
Na co dzień jestem zwykłą dziewczyną mieszkającą w małej miejscowości .
Jestem dziewczyną która ma swój własny styl . która nie przejmuje się opinią innych i robi swoje .
Luz to moje drugie imię , ale jeśli trzeba to umiem się ubrać w wymagany strój .
Jestem Belieber od jakiegoś roku .
Kiedyś należałam do tych wszystkich hejterów .
Tak hejtowałam Justina bo nie rozumiałam jego przeszłości i tego , że ma to wszystko .
Po prostu mu zazdrościłam .
Żałuję tego i próbuje to naprawić .
Dopiero teraz zrozumiałam jakim jest on wspaniałym człowiekiem .
------------------------------------------------------------------
Bloga założyłam po to by dzielić się z Wami moimi opowiadaniami które sama wymyślam dla zabawy .
Będę je dodawać nie regularnie . Zależy kiedy będę miał wene . : )
Mam nadzieje , że się spodobają .
Dziękuje za uwagę .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz